• Lata doświadczeń w biznesie

Marketing i Reklama

  • Gadżety reklamowe dla firm - jak je zapakować?

    Firmowe gadżety reklamowe są interesującym pomysłem na to, aby na dłużej zapaść w pamięć swoim klientom. Długopisy, notesy i kalendarze z nadrukiem marki są z nimi przez cały czas, towarzysząc mu m.in. w biurze. Decydując się na inwestycję w firmowe gadżety reklamowe, dobrze pomyśleć też o ich estetycznym opakowaniu. Gadżety reklamowe dla firmy, w które warto zainwestować Oto najważniejsze produkty, które ułatwią estetyczne zapakowanie gadżetów reklamowych:...
    więcej...

  • Czerwiec miesiącem kilku sporych wizerunkowych wpadek w mediach społecznościowych

    Dobrze przygotowana komunikacja na wypadek kryzysu i odpowiednia strategia w social mediach to dla firm niezbędnik w kreowaniu wizerunku. Na przestrzeni ostatniego miesiąca przekonały się o tym między innymi Audi i kosmetyczna marka Avon. Czerwiec, obok kolejnych zmian i nowości w mediach społecznościowych, przyniósł też kilka wizerunkowych kryzysów.  – Czerwiec rozpoczął się kryzysem wizerunkowym Audi. Na swoim...
    więcej...

  • Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost branży

    Rynek gier komputerowych dynamicznie rośnie. Tylko w Polsce jego wartość szacuje się na 40 mln zł, a tempo wzrostu sięga 20 proc. Do 2020 roku globalna wartość e-sportu, na którą składają się prawa do transmisji, wpływy z biletów i sponsoring, może przekroczyć 1,5 mld dol. Rosnąca popularność rozgrywek sprawia, że interesują się nimi największe koncerny, nie tylko te związane z branżą gier. To będzie jeszcze bardziej napędzać rozwój rynku...
    więcej...

  • Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych

    Z danych agencji We Are Social wynika, że blisko 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych, spędzając na nich blisko dwie godziny dziennie. To szansa dla firm i marek, które za pomocą kanałów społecznościowych mogą pozyskiwać nowych klientów, budować swoją reputację i wizerunek. Dotyczy to również indywidualnych użytkowników sieci – tylko 40 proc. zdaje sobie sprawę z tego, że w social mediach kreują swoją...
    więcej...

  • Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków

    W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a o samej kampanii mówiono raczej...
    więcej...

  • Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł.

    Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi skoczkowie, tenisiści oraz lekkoatleci. Eksperci podkreślają, że z marketingowego punktu widzenia zatrudnienie w reklamie czołowego sportowca to...
    więcej...