Gadżety reklamowe dla firm - jak je zapakować?
Firmowe gadżety reklamowe są interesującym pomysłem na to, aby na dłużej zapaść w pamięć swoim klientom. Długopisy, notesy i kalendarze z nadrukiem marki są z nimi przez cały czas, towarzysząc mu m.in. w biurze. Decydując się na inwestycję w firmowe gadżety reklamowe, dobrze pomyśleć też o ich estetycznym opakowaniu.
Gadżety reklamowe dla firmy, w które warto zainwestować
Oto najważniejsze produkty, które ułatwią estetyczne zapakowanie gadżetów reklamowych:
- torby i worki papierowe – sprawdzają się na stoisku handlowym, gdy wręczamy klientowi zestaw gadżetów: długopisy, notesy, smycz na klucze, breloczki, ulotki;
- torby foliowe i reklamówki – doskonale sprawdzają się do przekazywania mediów drukowanych, na przykład prasy branżowej, folderów, prospektów i książek. Torby foliowe nadają się również jako opakowanie koszulek z nadrukiem firmowym;
- torby z indywidualnym nadrukiem - budują tożsamość marki, sprawiając, że firma wraz z jej logo jest lepiej zapamiętywana przez klientów. Dzięki niej, gadżety reklamowe wręczane kontrahentom zyskują estetyczną formę. Tego typu opakowanie sprawdza się w przypadku drobnych gadżetów przekazywanych m.in. na targach pracy czy na konferencjach branżowych;
- bibuła ozdobna do paczek - stanowi bardzo dobre wypełnienie kartonowych pudełek kryjących cenną zawartość;
- papier do pakowania prezentów, folia celofanowa - folia celofanowa sprawdza się szczególnie w przypadku koszy prezentowych, zawierających słodycze, kawy i alkohole;
- opakowania na butelki - w tej kategorii sklepy mają naprawdę duże pole do wyboru. Ciekawie prezentują się m.in. papierowe torby wpisujące się w modny nurt eko. Ujmują swoją naturalnością i prostotą formy. Wartym uwagi dodatkiem są także różnokolorowe torby na wino lakierowane na wysoki połysk - praktyczne bawełniane uchwyty ułatwiają przekazanie upominku wprost do rąk klienta.
Interesującym wyborem są również wyjątkowo wyszukane opakowania na butelkę wina, wykonane z tektury o efekcie skóry jaszczurki. Lekko chropowata powierzchnia w bordowym odcieniu nadaje upominkowi firmowemu szyku, a firmie przypisuje cechy prestiżu, luksusu i elegancji. Opakowania sprzedawane są w paczkach po 30 lub 50 sztuk.
- wstążki, taśmy, rafie
Rafia, podobnie jak wstążki i taśmy, ma szerokie zastosowanie we florystyce – zarówno w kompozycjach składających się ze sztucznych, jak i naturalnych kwiatów. Rośliny ozdobione rafią nabierają stylowego charakteru z nutą retro. Rafia często stanowi też wypełnienie opakowań, w których znajduje się elegancki alkohol, belgijskie czekoladki czy kieliszki z autorskim grawerem. Oprócz stylowego wyglądu, rafia szczelnie wypełniająca pudełko chroni zawartość przed uszkodzeniami. Wstążka daje iluzję tego, że prezent jest spersonalizowany. Budzi skojarzenia urodzinowe i okolicznościowe. Elegancka taśma może stanowić element upominku reklamowego, uprzednio owiniętego papierem ozdobnym. Wstążka dodaje uroku praktycznie każdemu przedmiotowi zawiniętemu w papier.
Woreczki, torebki, pudełka na prezenty, w które zapakujesz gadżety reklamowe swojej firmy, znajdziesz w sklepie internetowym Rajapack http://www.rajapack.pl/opakowania-ozdobne_C23.html.